FOTKA. O ZDJĘCIACH I MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
NATHAN JURGENSON, KARAKTER, 2021-10-07, 9788366147942
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty...
Kod produktu: 9788366147942
Opis
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie – jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy – fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany.
AUTOR | NATHAN JURGENSON |
TYTUŁ | FOTKA. O ZDJĘCIACH I MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH |
WYDAWCA | KARAKTER |
ROK WYDANIA | 2021-10-07 |
FORMAT | 130 X 205 MM |
OPRAWA | MIĘKKA |
ILOŚĆ STRON | 176 |
EAN | 9788366147942 |
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.