Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788382024272
Wysyłka od: 8.57 PLN

Przewrotna książka zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej kreatywnej intuicji.

Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks.Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta?

Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy.

Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.

***

"Czytanie >>Alchemii<< było - tak jak obiecywał tytuł - procesem, w którym tekst na moich oczach przekształcał się w złoto. Z każdej strony regularnie i cudownie wyłaniają się tu wnikliwe mądrości dotyczące funkcjonowania człowieka i społeczeństwa. Nie przegapcie tej książki!"

Robert Cialdini,

autor bestsellera "Wywieranie wpływu na ludzi"

Azymut

  • Autor: 

    Rory Sutherland

  • Ilość stron: 

    140x125 mm

  • ISBN: 

    9788382024272

  • Oprawa: 

    pudełko

  • Rok wydania: 

    2022