Realizacja zamówienia: 48
Wysyłka od: 5.89 PLN

Nikt nie zna nas tak dobrze jak ci, którzy siedzą obok nas na spotkaniach służbowych i zapełniają biurowe lodówki podpisanymi jogurtami. Nikt nie wie lepiej od nas, co mamy myśleć niż ci, z którymi stoimy w kolejce po codzienny obiad w biurowym barku lub pijemy kawę w biurowej kuchni z naszych ozdobionych logotypami kubków. Każde biuro jest rodzajem rodziny, a agencja reklamowa w Chicago, którą w swojej pierwszej książce błyskotliwie opisuje Joshua Ferris, jest rodziną dziwaczną i ciekawą.

książka

  • Autor: 

    Joshua Ferris

  • Wydawnictwo: 

    Nowa Proza

  • Rok wydania: 

    Warszawa 2009

  • ISBN: 

    978-83-7534-080-8

  • Oprawa: 

    miękka

  • Ilość stron: 

    447

  • Waga: 

    0.3

  • Stan: 

    używana

  • Informacje dodatkowe: 

    db