Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.89 PLN

To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej. 
Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą. 
Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów – Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.

książka

  • Autor: 

    Kenneth Roman

  • Wydawnictwo: 

    Studio Emka

  • Rok wydania: 

    Warszawa 2010

  • ISBN: 

    9788360652794

  • Oprawa: 

    miękka

  • Ilość stron: 

    311

  • Waga: 

    0.35

  • Stan: 

    używana

  • Informacje dodatkowe: 

    książka w stanie dobrym. Poekspozycyjna lub końcówka magazynowa. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia).