Wczytuję dane...
Waga: 0.35 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
EAN: 9788365155702
Wysyłka od: 6.99 PLN
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).

Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich – od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów – coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców – aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".

dr Andrzej Świątecki

Azymut

  • Autor: 

    Brzeźniak Mateusz

  • Format: 

    12.0x19.0cm

  • ISBN: 

    9788365155702

  • Objętość: 

    198

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2017

  • Tematyka: 

    Sport

  • Wydanie: 

    1