Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 6.69 PLN

Część 1
W podręczniku przedstawiono tworzenie przedsiębiorstw i ich strukturę organizacyjną, zarządzanie przedsiębiorstwami oraz zatrudnienie i płace. Omówiono także funkcjonowanie przedsiębiorstw w działalności przemysłowej, handlowej, usługowej i inwestycyjno-remontowej. Podręcznik zawiera również tematykę ćwiczeń.

Część 2
W podręczniku przedstawiono istotę marketingu oraz zespół zintegrowanych działań i instrumentów marketingowych, organizację marketingu i jego strategie w podmiocie gospodarczym. Omówiona jest analiza działalności gospodarczej, ze szczególnym uwzględnieniem efektów rzeczowych oraz czynników produkcji i ich wykorzystania. Podręcznik zawiera także problematykę związaną z podejmowaniem działalności gospodarczej oraz tematykę ćwiczeń.

podręcznik

  • Autor: 

    Stanisław Chudy, Franciszek Kabat, Marian Pietraszewski

  • Wydawnictwo: 

    eMPI2

  • Miejsce i rok wydania: 

    1998

  • Wydanie: 

    3

  • Ilość stron: 

    218 + 124

  • ISBN: 

    83-87665-13-4

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Waga: 

    0.60

  • Stan: 

    Dobry

  • Ocena stanu: 

    Sporadyczne oznaczenia i notatki w tekście ołówkiem.