Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Sprzedanych produktów: 0
Wysyłka od: 6.99 PLN
W książce Autor porusza problematykę wpływu, jaki wywiera system Business Intelligence na organizację. Na podstawie badań przeprowadzonych w bankach komercyjnych zaprezentowano w publikacji próbę znalezienia odpowiedzi na pytanie, czy systemy Business Intelligence wpływają na kondycję finansową banków.

W ramach poszukiwań rozwiązania podjętego problemu badawczego sformułowano pozytywną hipotezę, zakładającą, że wykorzystanie systemu zarządzania klasy Business Intelligence wpływa na poprawę kondycji finansowej banków komercyjnych. Do oceny tego wpływu zastosowywano dwie metody. Pierwsza, opierała się na wykorzystaniu dynamicznych modeli panelowych, które zostały zastosowane do zweryfikowania wpływu wykorzystania systemów Business Inteligence na wybrane wskaźniki kondycji finansowej. Drugą metodę, posiadającą charakter autorski, oparto na porównaniach wybranych wskaźników finansowych. Badanie przeprowadzano dla lat 2001-2016, z wyłączeniem lat 2008-2009, tj. okresu apogeum kryzysu finansowego, uwzględniając 12 największych banków komercyjnych notowanych na GPW w Warszawie, których aktywa obejmowały w tym okresie 75% aktywów sektora bankowego w Polsce.

Publikacja skierowana jest przede wszystkim do osób wykorzystujących system Business Intelligence w praktyce, jak również tych, które decydującą się dopiero na wdrożenie tego typu systemów. Informacje oraz wyniki badań zawarte w książce mają na celu uświadomienie potencjalnych korzyści z inwestycji w system tej klasy.

Azymut

  • Autor: 

    Tunowski Remigiusz

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788381023108

  • Objętość: 

    170

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2020

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    1