Wczytuję dane...
Waga: 0.45 kg
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Wysyłka od: 6.69 PLN

Czego klient nie powinien od Ciebie usłyszeć? Jakie praktyki warto wdrożyć podczas obsługi klienta na czacie? Jak zbudować proces reklamacji oparty w 100% na zaufaniu klienta? Jak dbać o klienta w sklepie stacjonarnym? Jak reagować na krzyk zdenerwowanego klienta? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w sierpniowo-wrześniowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest nowoczesnej obsłudze klienta 3.0

Na 118 stronach „Nowej Sprzedaży” 4 (5) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

jak wykorzystać monitoring internetu w procesie obsługi klienta,
na co zwrócić szczególną uwagę podczas obsługi klienta 50+ w sieci,
jak sprostać największym wyzwaniom obsługi klienta na Facebooku,
jakie są typy klientów i jak rozwijać umiejętność aktywnego słuchania,
jakie dobre praktyki warto wdrożyć podczas obsługi klienta na czacie,
jak zbudować proces reklamacji oparty w 100% na zaufaniu klienta,
na czym polegają service design oraz design thinking,
w jaki sposób projektować procesy obsługi klienta, by zyskać przewagę konkurencyjną,
jak komunikacja omnichannel wspiera sprzedaż,
jakie wskaźniki brać pod uwagę na kolejnych etapach procesu obsługi klienta,
ile czasu można zmarnować na wypełnianie CRM-u,
czego klient nie powinien od Ciebie usłyszeć,
jak dbać o klienta w sklepie stacjonarnym,
jak zadowolenie pracowników ze swojej pracy wpływa na lojalność klientów,
jak podnieść standard obsługi, wprowadzając mechanizmy grywalizacji,
jak rozwiązywać problemy w relacjach e-mailowych z klientem,
jak zachować się podczas przyjmowania skargi lub reklamacji,
jak reagować na krzyk zdenerwowanego klienta,
jakie są różnice w reklamacjach B2B a B2C,
jakich pułapek unikać, rozpatrując reklamacje,
jak prezentować promocje cenowe, by skutecznie zwiększać sprzedaż,
jak sprawić, by cross-selling stał się żyłą złota,
jakie są najczęściej stosowane łagodne techniki negocjacyjne i na czym polegają techniki: masażu cenowego, optyka z Brooklynu, śniętej ryby czy złamanej nogi.

książka

  • Autor: 

    Praca zbiorowa

  • Wydawnictwo: 

    Grupa Marketer

  • Rok wydania: 

    2016

  • ISBN: 

    9772450333601

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Ilość stron: 

    118

  • Waga: 

    0,45

  • Stan: 

    Bardzo dobry