Wczytuję dane...
Waga: 0.45 kg
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Wysyłka od: 6.69 PLN

Co mówić, aby klient chciał Cię słuchać? Jak wzbudzić pragnienie posiadania w trakcie rozmowy telefonicznej? Jak radzić sobie, kiedy słyszysz: „Nie mam czasu”, „Nie widzę takiej potrzeby”, „Jest kryzys” albo „Dobrze mi się pracuje z obecnym kontrahentem”? M.in. odpowiedzi na te pytania w czerwcowo-lipcowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce sprzedaży przez telefon.

Na 118 stronach „Nowej Sprzedaży” 3(4) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

na czym powinien być oparty skrypt sprzedażowy;
ile kosztuje stworzenie własnego call center;
jak ułożyć plan sprzedaży dla call center;
jakie błędy najczęściej popełniają handlowcy podczas kontaktu z klientem;
co mówić, aby klient chciał Cię słuchać;
jak pozyskiwać i dbać o leady sprzedażowe przydatne dla call center;
jakie są największe wyzwania związane z nowoczesnym call center;
jak wzbudzić pragnienie posiadania w trakcie rozmowy telefonicznej;
jak radzić sobie, kiedy słyszysz: „Nie mam czasu”, „Nie widzę takiej potrzeby”,„Jest kryzys” albo „Dobrze mi się pracuje z obecnym kontrahentem”;
jakie są zasady telefonicznego savoir-vivre’u;
jakie narzędzia pomogą Ci zwiększyć liczbę połączeń telefonicznych;
jak motywować zespół handlowców sprzedających przez telefon;
jak stworzyć skuteczny system prowizyjny dla sprzedawców telefonicznych.

książka

  • Autor: 

    Praca zbiorowa

  • Wydawnictwo: 

    Grupa Marketer

  • Rok wydania: 

    2016

  • ISBN: 

    9772450333601

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Ilość stron: 

    118

  • Waga: 

    0,45

  • Stan: 

    Bardzo dobry