Wczytuję dane...
Waga: 0.41 kg
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Wysyłka od: 6.69 PLN

Dlaczego utrzymywanie klientów można porównać do napełniania wanny wodą? Jakie są sposoby na budowanie lojalności na rynku B2B? Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę utrzymaniową? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w październikowo-listopadowym wydaniu „Nowej Sprzedaży”, które poświęcone jest tematyce migracji, retencji i utrzymania klientów B2B i B2C.

Według badań PwC firmy tracą obecnie nawet do 60% wartości swoich przychodów na odejściu klientów. Z wyzwaniami związanymi z migracją klientów boryka się większość przedsiębiorców. W najnowszym wydaniu dwumiesięcznika „Nowa Sprzedaż” pokazujemy, jakie działania sprawiły, że churn w wersji zagranicznej Brand24 w ciągu kilku miesięcy spadł z 20% do 5%, co przełożyło się na wzrost przychodów w tempie 15–20% miesięcznie, oraz jak z utrzymaniem klientów indywidualnych i partnerów biznesowych radzą sobie GetResponse i SMSAPI, branża hotelarska, klub piłkarski Miedź Legnica i firma doradztwa ubezpieczeniowo-majątkowego Protecta.

Na 112 stronach „Nowej Sprzedaży” 5 (6) znajdziesz odpowiedzi na pytania:

jak określić, którzy klienci są najbardziej skłonni do odejścia i kogo warto zatrzymać,
jak lojalizować aktualną bazę klientów, by zwiększyć przychody,
jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że klient zamierza odejść,
na co zwrócić uwagę, przygotowując ofertę utrzymaniową,
jak przeprowadzić skuteczną rozmowę utrzymaniową,
jak się zachować, gdy Twoja firma nie wygra przetargu,
jakie błędy popełniają handlowcy, którzy tracą klientów z własnej winy,
jak przestać trafiać do klientów, z którymi nie opłaca się pracować, i jak docierać do tych, którzy przynoszą największe zyski,
jak i dlaczego warto liczyć wartość klienta (CLV), koszt jego pozyskania (CAC) i wskaźnik retencji (CRR),
jak wykorzystać informacje pochodzące z różnych kanałów komunikacji do wzmocnienia więzi z klientem i zatrzymania go,
jak ocenić skuteczność działań retencyjnych,
kiedy dopuszczalne jest automatyczne przedłużanie umowy,
na czym polega badanie głosu klienta.

książka

  • Autor: 

    Praca zbiorowa

  • Wydawnictwo: 

    Grupa Marketer

  • Rok wydania: 

    2016

  • ISBN: 

    9772450333601

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Ilość stron: 

    112

  • Waga: 

    0,41

  • Stan: 

    Bardzo dobry