Wczytuję dane...
Waga: 0.2 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 6.69 PLN
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.

Azymut

  • Autor: 

    Alicja Waszkiewicz-Raviv

  • Format: 

    240x170 mm

  • Ilość stron: 

    230

  • ISBN: 

    9788323548126

  • Oprawa: 

    broszurowa

  • Rok wydania: 

    2021