W podręczniku Autor omawia w nim istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
podręcznik
-
Autor:
Teodor Kramer
-
Wydawnictwo:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
-
Miejsce i rok wydania:
2000
-
Ilość stron:
238
-
ISBN:
83-208-1241-0
-
Oprawa:
Miękka
-
Waga:
0.30
-
Stan:
Dobry