Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Sprzedanych produktów: 0
Wysyłka od: 6.69 PLN

W podręczniku Autor omawia w nim istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.

podręcznik

  • Autor: 

    Teodor Kramer

  • Wydawnictwo: 

    Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

  • Miejsce i rok wydania: 

    2000

  • Ilość stron: 

    238

  • ISBN: 

    83-208-1241-0

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Waga: 

    0.30

  • Stan: 

    Dobry