Wczytuję dane...
Waga: 0.58 kg
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Wysyłka od: 6.99 PLN

Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania- zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Stąd książki, którą oddajemy do rąk Czytelników, najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.

książka

  • Autor: 

    Jerzy Altkor

  • Wydawnictwo: 

    Instytut Marketingu

  • Rok wydania: 

    1996

  • ISBN: 

    8390069886

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Ilość stron: 

    436

  • Waga: 

    0,58

  • Stan: 

    Dobry