loadingimg

Wczytuję dane...

Zaloguj się z Facebook:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Na czy polega i jak robić marketing usług. Poradnik dla średnich i małych firm.
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 9,00 PLN
Wysyłka od: 5.89 PLN
Produkt dostępny!
  • Wydawnictwo: Książki Pomóż Sam Sobie Sp. z o.o.
  • Waga: 0.3 kg
  • Realizacja zamówienia: 48 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Szczegóły
  • Opinie Klientów

Pomnóż obroty swej firmy usługowej
Żeby skutecznie sprzedawać swe usługi, musisz powiadomić klientów o tym, że istniejesz, oraz przekonać ich, że jakością usług przewyższasz konkurencję. Tymczasem właściciele firm usługowych mają często wątpliwości, jak fachowo pokierować marketingiem oferowanych usług, gdyż brak im doświadczenia w tej dziedzinie.
Poradnik ten wyjaśnia czego Ci trzeba, by opracować plan marketingowy, który zda egzamin w przypadku różnego rodzaju firm usługowych: czy będzie to zespół adwokacki, gabinet dentystyczny, czy też salon fryzjerski lub warsztat naprawy samochodów. Nie—zależnie od tego czy sprzedajesz np. usługi konsultacyjne, czy też prowadzisz restaurację, skorzystasz z tej książki poszerzając swój rynek.
Autorki, które są konsultantkami firm usługowych, zamieściły w swej książce 34 arkusze robocze. Dzięki nim — w oparciu o opisaną procedurę — możesz opracować szczegółowy plan marketingowy dla swej firmy. Książka dostarcza odpowiedzi na takie m.in. pytania:
• czym marketing usług różni się od marketingu produktu • jak trzeba się do marketingu przygotować • gdzie możesz znaleźć informacje o potencjalnych klientach • co powinieneś wiedzieć o konkurencji • jak postawić przed firmą cele, które będą ambitne a zarazem realistyczne • jakie strategie w dziedzinie cen i promocji zdadzą egzamin w Twoim przypadku • jak opracować i zrealizować marketingowy plan działania
O autorkach: Jean Withers należy do czołówki konsultantów firm usługowych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Oprócz konsultacji prowadzi ona także szkolenia dla właścicieli przedsiębiorstw. Pani Withers jest członkiem zarządu Izby Handlowo—Przemysłowej miasta Seattle w USA i jest szczególnie znana ze swej pracy w dziedzinie marketingu firm usługowych. Carol Vipperman pracuje jako konsultant dla przedsiębiorców i przedstawicieli wolnych zawodów w dziedzinie nawiązywania kontaktów. Była pierwszą kobietą, która stanęła na czele organizacji Sales and Marketing Executives of Seattle (Stowarzyszenie Kierowników Sprzedaży i Marketingu miasta Seattle). Pani Vipperman prowadzi szkolenia wewnątrzzakładowe oraz specjalne sesje szkoleniowe dla przedstawicieli wolnych zawodów. Wspólnie z Jean Withers założyła Stowarzyszenie Kobiet Biznesu w Seattle, USA. W poradnikach Pomóż • Sam • Sobie przystosowujemy najskuteczniejsze zachodnie metody działania w biznesie do warunków panujących w Polsce. Nasze książki uwzględniają polskie realia i pokazują tylko takie przykłady działania w biznesie, które są zrozumiałe dla czytelnika w Polsce. 

    • Autor:: 
    • Jean Withers, Carol Vipperman
    • Wydawnictwo:: 
    • Książki Pomóż Sam Sobie Sp. z o.o.
    • Rok wydania:: 
    • Lublin 1997
    • ISBN:: 
    • 83-86924-12-8
    • Oprawa:: 
    • miękka
    • Ilość stron:: 
    • 170
    • Waga:: 
    • 0,1
    • Stan:: 
    • używana
    • Ocena stanu:: 
    • dobry -
Polecamy