Realizacja zamówienia: 48
Wysyłka od: 5.89 PLN

II Ogólnopolska Konferencja Młodych Naukowców— 8.IV.2011


Niniejsza książka jest jednym z trzech tomów publikacji konferencyjnej, stanowiącej dorobek naukowy uczestników II Ogólnopolskiej Konferencji Młodych Naukowców pt.: „WSPÓŁCZESNE DYLEMATY FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW — TEORIA I PRAKTYKA", zorganizowanej przez KNEPO Business Club na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Jako jedna z nielicznych organizowanych w Polsce konferencji była ona skierowana przede wszystkim do młodych badaczy i naukowców w celu zachęcenia ich do podzielenia się wynikami swoich badań oraz spostrzeżeniami w zakresie interdyscyplinarnej problematyki z pogranicza nauk ekonomicznych i zarządzania przedsiębiorstwem. Patronat honorowy nad Konferencją objął Rektor Uniwersytetu Gdańskiego Prof. dr hab. Bernard Lammek, a także Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Prof. dr hab. Jerzy Bieliński. Konferencja została poświęcona współczesnym problemom funkcjonowania oraz rozwoju przedsiębiorstw i dla wielu z nas była kontynuacją rozpoczętej w ubiegłym roku dyskusji, której rezultatem były dwa tomy publikacji: „Innowacyjne strategie kreowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw", pod red. P. Antonowicza, a także „Niematerialne i społeczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw", pod red. A. Antonowicz, które ukazały się w 2010 roku nakładem Wydawnictwa Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego. W dynamicznym środowisku biznesowym konieczne staje się stosowanie skutecznych narzędzi, metod oraz technik zarządzania, zapewniających przewagę konkurencyjną oraz długookresowe budowanie wartości firmy na rynku. Interdyscyplinarność wiedzy, jaka wykorzystywana jest w zarządzaniu przedsiębiorstwem, determinuje konieczność ciągłego poszukiwania rozwiązań, które sprawdziły się w wybranych organizacjach, sektorach, czy szerzej — gospodarkach. W świecie tak złożonych interakcji wymiana doświadczeń staje się katalizatorem nowych, często innowacyjnych rozwiązań. Dlatego też mamy nadzieję, iż Konferencja ta stała się konstruktywną platformą wymiany poglądów i doświadczeń reprezentantów różnych jednostek naukowo-badawczych w Polsce oraz przedstawicieli praktyki gospodarczej.
Organizatorzy - KNEPO Business Club
Koło Naukowe KNEPO Business Club jest organizacją funkcjonującą przy Katedrze Ekonomiki Przedsiębiorstw na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. W obecnej formie zajmuje się realizacją dużych projektów związanych tematycznie z szeroko pojętym zarządzaniem oraz przedsiębiorczością. Organizujemy Dni Przedsiębiorczości, w czasie których omawiane są praktyczne aspekty uruchamiania i prowadzenia działalności gospodarczej, a także zapraszamy na prelekcje licznych praktyków, którzy dzieląc się swoimi doświadczeniami budują w nas poczucie głębszej świadomości dotyczącej uwarunkowań prowadzenia biznesu. Tegoroczna Konferencja stanowi efekt wyjątkowego zaangażowania i pracy zrealizowanej w szczególności przez: Agatę Chyziewicz, Karolinę Bagińską, Małgorzatę Tomczyk oraz Emilię Zajączkowską. Im też składam podziękowania i wyrazy uznania za poświęcenie bezcennego czasu oraz wyjątkowe zaangażowanie w projekt.

książka

  • Autor: 

    praca zb. pod red Alicji Antonowicz

  • Wydawnictwo: 

    Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego

  • Rok wydania: 

    Sopot 2011

  • ISBN: 

    978-83-7531-155-6

  • Oprawa: 

    miękka

  • Ilość stron: 

    318

  • Waga: 

    0,32

  • Stan: 

    używana

  • Informacje dodatkowe: 

    dobry +