Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Sprzedanych produktów: 0
Wysyłka od: 6.99 PLN

Książka jest pomyślana jako pomoc w osiąganiu konkretnych celów. Dyrektorom i menedżerom ma ułatwić skuteczne działanie w ramach nowoczesnych koncepcji przywództwa; firmie - pomoże uniezależnić się od zewnętrznych konsultantów.

Autor, doświadczony doradca w dziedzinie zarządzania, oferuje praktyczny zestaw narzędzi i modeli rozwiązywania problemów, opracowywania strategii i planowania. Dzięki nim menedżer nie będzie skazany na stałe posługiwanie się kilkoma rutynowymi, typowymi rozwiązaniami. Uzyska możliwość twórczego wykorzystania szans i radzenia sobie z trudnościami.

Definicje standardu doskonałości, modele rozwiązań, konkretne przykłady, potencjalne problemy i pułapki - to struktura, według której analizowane są główne obszary zainteresowań:

- Zarządzanie ludźmi - motywacja, demotywacja, ocena wyników

- Budowa zespołów - zarządzanie przez konsensus, rozwiązywanie konfliktów

- Przywództwo - styl, kwalifikacje, przekazywanie uprawnień, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji

- Zarządzanie finansowe dla menedżera nie specjalizującego się w finansach

- Narzędzia i modele marketingu - plan marketingowy, taktyka promocji

- Zarządzanie sprzedażą - optymalizacja wyników, interpretacja zachowań klientów

- Kultura organizacji - przeprowadzanie zmian

- Szkolenia i rozwój zawodowy

TOM LAMBERT jest pierwszym europejskim konsultantem w dziedzinie zarządzania, który uzyskał pełne międzynarodowe uprawnienia zawodowe od dwóch amerykańskich stowarzyszeń profesjonalnych. Prowadzi samodzielną praktykę doradczą, specjalizującej się w szkoleniu międzynarodowych konsultantów, promotorów zmian w firmach oraz kadry zarządzającej w zakresie optymalnego wykorzystania usług konsultingowych. Prowadzi również szkolenia i doradztwo na temat planowania strategicznego i wdrażania rozwiązań strategicznych dla dyrektorów i menedżerów wyższych szczebli zarządzania z szeregu znanych i firm. Jest autorem kilku książek, pisze artykuły dla licznych czasopism fachowych, występuje w programach telewizyjnych i radiowych na całym świecie.

książka

  • Autor: 

    Tom Lambert

  • Wydawnictwo: 

    Dom Wydawniczy ABC

  • Rok wydania: 

    1999

  • ISBN: 

    83-87916-07-2

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Ilość stron: 

    343

  • Waga: 

    0,56

  • Stan: 

    Dobry+