Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Sprzedanych produktów: 0
Wysyłka od: 6.69 PLN
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Szczegóły

  • Autor: 

    Urban Wiesław

  • Format: 

    16.5x23.5

  • ISBN: 

    9788301198978

  • Objętość: 

    166

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2018

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    1