Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 6.69 PLN
Choć sposób myślenia autora nawiązuje do klasycznych ujęć znanych psychologom, reprezentujących psychologię różnicową oraz edukacyjną, to sam wybór tematu i sposób jego ujęcia są autorskie, oryginalne, sensowne. Autor wybrał temat istotny poznawczo i praktycznie, plasując go w mniej znanym planie dotychczasowych studiów psychologicznych. Odnosząc się do programu badań, akcentuję jego poprawność oraz rozmach koncepcyjny i realizacyjny. Autor udokumentował „co i jak działa” między umysłem ucznia a porażką ponoszoną w szkole, wykraczającą poza niepowodzenia w nauce.

recenzji prof. dr hab. Marii Ledzińskiej

Wśród zalet ocenianej pracy należy wymienić jej oryginalny charakter wynikający z zainteresowania problematyką porażki szkolnej. Mimo że termin ten nie jest jednoznaczny, to wprowadza elementy syntetyzujące zagadnienia osiągnięć z funkcjonowaniem społecznym i emocjonalnym ucznia.

Autor potrafił w syntetyczny sposób omówić szerokie i złożone zagadnienia odnoszące się do problematyki zdolności i osobowości.

Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Sękowskiego

Azymut

  • Autor: 

    Referda Mateusz

  • Format: 

    14.5x20.5cm

  • ISBN: 

    9788381800907

  • Objętość: 

    197

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2019

  • Tematyka: 

    Psychologia

Polecamy