loadingimg

Wczytuję dane...

Zaloguj się z Facebook:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Promocja
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 4,90 PLN
Wysyłka od: 5.89 PLN
Produkt dostępny!
  • Wydawnictwo: wsip
  • Waga: 0.25 kg
  • Realizacja zamówienia: 48 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Stopka redakcyjna
  • Opinie Klientów

W książce zawarto podstawowe wiadomości dotyczące marketingu, jakości obsługi, elementów psychologii związanych ze sprzedażą. Szczególną uwagę autorzy zwrócili na problematykę promocji, omawiając narzędzia promocji konsumenckiej, handlowej i biznesowej. Przedstawiono także pojęcie reklamy, jej cele i rodzaje. Bogaty materiał ilustracyjny, przykłady oraz słowniczek pojęć zapewniają łatwy sposób przyswajania wiedzy. Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i uczniów szkół ekonomicznych, kupieckich i handlowych. wyd. II

    • Autor:: 
    • Elżbieta Przydatek,Jan Przydatek
    • Wydawnictwo:: 
    • WSiP
    • Miejsce i rok wydania:: 
    • Warszawa 1999
    • Ilość stron:: 
    • 167
    • ISBN:: 
    • 83-02-06716-4
    • Oprawa:: 
    • broszurowa
    • Waga:: 
    • 0.25
    • Stan: 
    • używana
    • Ocena stanu: 
    • db +
Polecamy