loadingimg

Wczytuję dane...

Zaloguj się z Facebook:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Marketing w hotelarstwie
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 24,99 PLN
Wysyłka od: 5.89 PLN
Dostępnych 2 szt.
  • Wydawnictwo: wsip
  • Waga: 0.30 kg
  • Realizacja zamówienia: 48 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Szczegóły
  • Opinie Klientów

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.

    • Autor: 
    • Jan Cetner
    • Wydawnictwo: 
    • WSiP
    • Miejsce i rok wydania: 
    • Warszawa 2013
    • Wydanie: 
    • I
    • Ilość stron: 
    • 216
    • ISBN: 
    • 978-83-02-13635-1
    • Oprawa: 
    • miękka
    • Waga: 
    • 0,30
    • Stan: 
    • używany
    • Ocena stanu: 
    • Książka w stanie bardzo dobrym. Rogi okładki delikatnie zagięte. Środek czysty.
Polecamy