Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.89 PLN

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.

podręcznik

  • Autor: 

    Jan Cetner

  • Wydawnictwo: 

    WSiP

  • Miejsce i rok wydania: 

    Warszawa 2013

  • Wydanie: 

    I

  • Ilość stron: 

    216

  • ISBN: 

    978-83-02-13635-1

  • Oprawa: 

    miękka

  • Waga: 

    0,30

  • Stan: 

    używany

  • Ocena stanu: 

    Książka w stanie bardzo dobrym. Rogi okładki delikatnie zagięte. Środek czysty.