loadingimg

Wczytuję dane...

Zaloguj się z Facebook:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Marketing usług hotelarskich
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 9,90 PLN
Wysyłka od: 5.89 PLN
Produkt dostępny!
  • Wydawnictwo: rea
  • Waga: 0.3 kg
  • Realizacja zamówienia: 48 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Stopka redakcyjna
  • Opinie Klientów

MARKETING W HOTELARSTWIE - podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
    • Autor:: 
    • Adam Stefański
    • Wydawnictwo:: 
    • rea
    • Miejsce i rok wydania:: 
    • 2009
    • Ilość stron:: 
    • 210
    • ISBN:: 
    • 978-83-7544-149-9
    • Oprawa:: 
    • broszurowa
    • Waga:: 
    • 0.3
    • Nr dopuszczenia: 
    • 24/2007
    • Stan: 
    • używana
    • Ocena stanu: 
    • Książka, w dostatecznym stanie. Na okładce zarysowania i zagięcia. Rogi pozaginane. Środek zalany.
Polecamy
Klienci, którzy kupili ten tytuł wybrali również...