Realizacja zamówienia: 48
Wysyłka od: 5.89 PLN

MARKETING W HOTELARSTWIE - podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

podręcznik

  • Autor: 

    Adam Stefański

  • Wydawnictwo: 

    rea

  • Miejsce i rok wydania: 

    2009

  • Ilość stron: 

    210

  • ISBN: 

    978-83-7544-149-9

  • Oprawa: 

    broszurowa

  • Waga: 

    0.3

  • Nr dopuszczenia: 

    24/2007

  • Stan: 

    używana

  • Ocena stanu: 

    Książka, w dostatecznym stanie. Na okładce zarysowania i zagięcia. Rogi pozaginane. Środek zalany.