loadingimg

Wczytuję dane...

Zaloguj się z Facebook:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz.2
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 4,90 PLN
Wysyłka od: 5.89 PLN
Poinformuj mnie, gdy produkt będzie dostępny.
  • Wydawnictwo: rea
  • Waga: 0.25 kg
  • Realizacja zamówienia: 48 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Stopka redakcyjna
  • Opinie Klientów

Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa. Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta.Treści zostały dobrana starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych.Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
    • Autor:: 
    • Joanna Duda, Sebastian Krzywda
    • Wydawnictwo:: 
    • rea
    • Miejsce i rok wydania:: 
    • 2008
    • Ilość stron:: 
    • 141
    • ISBN:: 
    • 978-83-7544-016-4
    • Oprawa:: 
    • broszurowa
    • Waga:: 
    • 0.25
    • Nr dopuszczenia: 
    • 13/2008
    • Stan: 
    • nowy
Polecamy
Klienci, którzy kupili ten tytuł wybrali również...