loadingimg

Wczytuję dane...

Zaloguj się z Facebook:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 12,00 PLN
Wysyłka od: 5.89 PLN
Poinformuj mnie, gdy produkt będzie dostępny.
  • Waga: 0.35 kg
  • Realizacja zamówienia: 48 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Stopka redakcyjna
  • Opinie Klientów

Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych" to nowoczesny podręcznik będący efektem badań i zainteresowań naukowych autorów. Przedstawiono w nim zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce, znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych, istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagraniczne sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozważania na temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji. Opracowanie wzbogacono aktualnymi danymi statystycznymi dotyczącymi rozwoju handlu w Polsce i na świecie. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy różnych szkół biznesu i studiów pomaturalnych oraz praktyków gospodarczych.  W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych- istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu- inwetycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce- rozważania na temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji. 

    • Autor:: 
    • Bogna Pilarczyk,Maria Sławińska,Henryk Mruk
    • Wydawnictwo:: 
    • Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    • Miejsce i rok wydania:: 
    • Warszawa 2001
    • Ilość stron:: 
    • 277
    • ISBN:: 
    • 83-208-1292-5
    • Oprawa:: 
    • broszurowa
    • Waga:: 
    • 0.35
    • Stan: 
    • używany
    • Ocena stanu: 
    • db
Polecamy