loadingimg

Wczytuję dane...

Zaloguj się z Facebook:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Podstawy marketingu
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 7,00 PLN
Wysyłka od: 5.89 PLN
Poinformuj mnie, gdy produkt będzie dostępny.
  • Waga: 0.3 kg
  • Realizacja zamówienia: 48 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Stopka redakcyjna
  • Opinie Klientów

W podręczniku Autor omawia w nim istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.

Uwagi:

    • Autor:: 
    • Teodor Kramer
    • Wydawnictwo:: 
    • Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    • Miejsce i rok wydania:: 
    • Warszawa 2000
    • Wydanie:: 
    • III
    • Ilość stron:: 
    • 238
    • ISBN:: 
    • 83-208-1241-0
    • Oprawa:: 
    • broszurowa
    • Waga:: 
    • 0.3
    • Stan: 
    • używany
    • Ocena stanu: 
    • db
Polecamy