loadingimg

Wczytuję dane...

Zaloguj się z Facebook:

  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Marketing
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 10,00 PLN
Wysyłka od: 5.89 PLN
Produkt dostępny!
  • Waga: 0.5 kg
  • Realizacja zamówienia: 48 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Stopka redakcyjna
  • Opinie Klientów

'W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem problemów rozpatrywanych jedynie w tej płaszczyźnie. Celem przedsięwzięcia ma być nowe spojrzenie na marketing w teorii i praktyce i wynikające z tego wymierne efekty w bieżącej działalności. Punktem wyjściowym do rozważań są kwestie, opozycji między technologią a psychiką, opór społeczny wobec zmian, próba syntezy wartości wyższych i pragmatyzmu , możliwość kreowania wielkich indywidualności w procesie ich kształcenia i treningu.' Od Wydawcy

    • Autor:: 
    • Wacław Smid
    • Wydawnictwo:: 
    • Profesjonalnej Szkoły Biznesu
    • Miejsce i rok wydania:: 
    • Kraków 2000
    • Ilość stron:: 
    • 193
    • ISBN:: 
    • 83-7230-046-1
    • Oprawa:: 
    • twarda
    • Waga:: 
    • 0.5
    • Stan: 
    • używany
    • Ocena stanu: 
    • db+
Polecamy