Menu
Czego szukasz?
Koszyk
WSIP PODRĘCZNIKI

MARKETING W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ....

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

HALINA SZULCE,MAGDALENA FLOREK,KAROLINA JANISZEWSKA, TOMASZ ŻYMINKOWSKI, WSIP PODRĘCZNIKI, 2022-04-11, 9788302136085


Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz...

Przejdź do pełnego opisu
56,12 zł
Cena w innych sklepach: 56,71 zł
szt.
Dostępność:
poniżej 10 szt.
Czas wysyłki: 2 dni

Kod produktu: 9788302136085

Opis


Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik handlowiec. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych).
Książka w przystępny sposób prezentuje treści związane z badaniem i analizą rynku oraz przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej. Pozwala uczniom zdobyć umiejętności podejmowania decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywania planu marketingowego.
Autorzy podręcznika wsparli wiedzę licznymi przykładami i ćwiczeniami, aby nauczyć kandydatów do zawodu stosowania teorii w praktyce.

AUTOR HALINA SZULCE,MAGDALENA FLOREK,KAROLINA JANISZEWSKA, TOMASZ ŻYMINKOWSKI
TYTUŁ MARKETING W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODÓW Z BRANŻY EKONOMICZNEJ. SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE
WYDAWCA WSIP PODRĘCZNIKI
ROK WYDANIA 2022-04-11
FORMAT 170 X 242 MM
OPRAWA MIĘKKA
ILOŚĆ STRON 264
EAN 9788302136085
(30670570)

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz