REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI. KWALIFIKACJA...
Wystaw opinię o produkcie
BARBARA CYMAŃSKA-GARBOWSKA,DANUTA WITRYKUS,GRZEGORZ WOLAK, WSIP PODRĘCZNIKI, 2022-02-21, 9788302190629
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze...
Kod produktu: 9788302190629
Opis
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.
Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię
AUTOR | BARBARA CYMAŃSKA-GARBOWSKA,DANUTA WITRYKUS,GRZEGORZ WOLAK |
TYTUŁ | REALIZACJA USŁUG W RECEPCJI. KWALIFIKACJA HGT.06. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK HOTELARSTWA. CZĘŚĆ 2 |
WYDAWCA | WSIP PODRĘCZNIKI |
ROK WYDANIA | 2022-02-21 |
FORMAT | 170 X 242 MM |
OPRAWA | MIĘKKA |
ILOŚĆ STRON | 240 |
EAN | 9788302190629 |
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.